Administrare de personal

Servicii Resurse Umane

Administrarea de personal reprezinta o activitate complexa care incepe cu procesul de angajare si se finalizeaza la incetarea contractului individual de munca.

Imediat ce candidatul potrivit unui rol a fost gasit, la incadrarea in munca a acestuia, fiecare angajator prin departamentul HR, va trebui sa intocmeasca dosarul de personal al viitorului angajat.

De regula dosarele de personal cuprind urmatoarele documente:

  • Fisa de aptitudine a angajatului

  • Copii dupa actele de studii

  • Copii dupa actele de studii

  • Copii dupa cartea de identitate, certificat de nastere, certificat de casatorie, certificate de nastere copil/copii

  • Contractul individual de munca

  • Fisa postului

  • Adeverinta cu stagiul de cotizare de la fostul angajator

  • Copii dupa nota de lichidare si decizia de incetare de la fostul angajator

  • Declaratia pe proprie raspundere privind functia de baza – daca este cazul

  • Declaratia privind persoanele aflate in intretinere

  • Copie permis conducere – daca rolul ocupat solicita acest lucru

  • Cazier judiciar

  • Curriculum vitae

  • Acte aditionale – daca exista modificari contractuale pe parcursul derularii contractului individual de munca

Legislatia muncii este intr-o continua modificare influentand in permanenta activitatea departamentelor HR care devine din ce in ce mai complexa si solicita tot mai multe resurse (umane, financiare, logistice etc.).

In functie de nevoile de business ale companiei, se pot gasi solutii privind externalizarea activitatii de administrare personal, precum:

1.Gestiune dosare personal/arhiva electronica – dosarele de personal ale angajatior se vor pastra la sediul angajatorului, dar este util sa existe si o arhiva elect ronica care sa permita accesul imediat al documentelor unui angajat al companiei.

2. Centralizare date personal – datele angajatilor sunt inregistrate si actualizate in permanenta.

3. Redactare contracte de munca si actele aditionale aferente.

4. Gestiune REVISAL – se realizeaza ori de cate ori situatia o impune prin contracte individuale noi aparute sau prin aparitia eventualelor modificari ale acestuia, cu respectarea termenelor legale de inregistrare.

5. Emitere diverse adeverinte solicitare de angajati: banca, somaj, crestere copil etc.

6. Emitere documente de inchidere sau suspendare a contractelor de munca.

Muncește în siguranță
Evita amenzi de pana la 20.000 lei / angajat pentru nererespectarea obligatiilor legate de administrarea de personal.
Contacteaza-ne acum!

Te invitam sa ne cunosti

Daca doriti mai multe informatii despre serviciile pe care le oferim sau doriti o oferta personalizata va invitam sa intrati in legatura cu noi.